ARKIV

27. apr. 2012

Dårlig karma

ADVARSEL 
Læs ikke dette indlæg, hvis du har kvalme eller nemt får det!

Der må være seriøst dårlig karma hjemme ved os i tiden. Som flere af jer nok har læst mellem linjerne, så er det ikke, fordi vi vælter os rundt i penge lige pt. Tværtimod så skal vi faktisk overveje, hvad vi vil bruge vores penge til. Det er ikke det sjoveste i verden, men det er underlig nok meget sundt. Man tager færre ting forgivet, man drømmer nogle virkelige hverdagsagtige ting, fordi man drømmer om ting man gerne ville have i dagligdagen, og man spiser mindre junk - vi gør i hvert fald.

Og i nat har jeg haft den bedste drøm om, hvordan jeg gik sparet op til mit drømme-objektiv til mit kamera, og det var den bedste fornemmelse, da jeg gik ned i fotoforretningen og hældte min sparebøsse med 2-kroner ud på disken. Objektivet koster 4200 kroner, så det var 2100 2-kroner, så det fylder en del. Men jeg var glad, og jeg elskede mit nye objektiv. Ville også elskede det, selvom det var en gave for nogen! Men nu også fedt at have sparet op og glædet sig......MEN

I virkeligheden er det ikke spor nemt at spare op, og da slet ikke, når vi er ramt af seriøs dårlig karma! Manden min mener, at vi må have været nogle meget slemme mennesker i vores tidligere liv (hvis man altså har levet tidligere), for vi har været i en temmelig strid modvind gennem længere tid. Men i dag er den gal igen. VORES KATTE! Nu igen vores hunkat, som vi havde dyrlæge til i sidste uge, fordi hun havde fået en byld. Man skal vel ikke stå tilbage fra lillebror, som vi havde til dyrlæge for en god måneds tid siden, da han havde fået en byld i rumpen. Hunkatten havde nu fået en fin en af slagsen på halsen, så hvis man sige noget, som de er gode til, så er det at vende måsen til et slagsmål. Bylder kommer nemlig af kattebid......I den her uge er det ingen byld, men derimod opkast - indeholdende ½ meter hvid orm - ja tak, der mistede man så lige appetitten. Hun kaster op og kaster op, og det har nu kostet endnu et tæppe, og vi er dermed på tæppe nummer 3, som nu er på REVAS, fordi hun har overbrækket det. Det betyder, at vi nu må starte bilen og køre 40 min til Virklund Dyreklinik, fordi vores egen dyrlæge er på ferie, og hun er nødt til at komme i behandling, så vi slipper for opkast, og så hun ikke bliver alt for afkræftet. SÅ.....bye bye money....og goddag kassekredit.

GOD FREDAG - håber jeres bliver uden opkast. Godt vi skal ned og hygges om hos svigerfamilien, så får vi da mad i aften......som vi ikke selv skal lave. Og det er altid skønt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Smid endelig en kommentar