ARKIV

20. jun. 2012

Hold jer for ørerne.....

......for jeg har VIRKELIG lyst til at skrige mine frustrationer ud.

Jeg synes, at livet er pisse uretfærdig!

Jeg synes, at det er mega unfair, som verden behandler os!

Jeg synes, at det på ingen måde er i orden, at det altid er op ad bakke for os!

Jeg synes, at det er pinligt, som jeg har ondt i røven over andres succes og medgang, men det har jeg!

Jeg synes, at det er belastende, at alting er en udfordring!

Jeg synes, det er til at tude over vores økonomi!

Jeg synes, at jeg navlepiller, men jeg kan ikke lade være!

Jeg synes, at det er helt igennem uretfærdigt, at vi ikke har bare lidt som går efter bogen!

Jeg synes, at det hele er temmelig latterligt!

Jeg synes, at jeg måske bare snart kaster håndklædet i ringen og siger "tak for nu, find mig på en sydhavsø!"

Jeg synes, at jeg virkelig må have været et dumt svin i mit tidligere liv med den karma, som jeg holder mig!

Jeg synes, at det hele er temmelig gråt i gråt!

Jeg synes, at jeg har lyst til at skrige af arrigskab!

Jeg synes, at jeg bliver total unfair behandlet af systemet!

Jeg synes, at jeg snart mister troen på noget medgang!

Jeg synes, at dagen i dag er en møg dag helt ind til benet!

Jeg synes, at det er til at bande over!

Jeg synes, at jeg får røde knopper af arrigskaber!

AAARRRGGHHHHHHHHH!!!

Men mest af alt har jeg bare lyst til at lægge mig på sofaen under min dyne og spise is!

1 kommentar:

  1. Sødeste Nina.... SKYND dig at gå i seng, så dagen kan få ende... i morgen er der en ny dag, der kan se helt anderledes ud.... HUSK alle de følelser "kun" er følelser..ikke SANDHEDER! Giv dem plads, men bed dem også om at forlade dit sind dig igen.... Tanker til dig... og stort knus /C

    SvarSlet

Smid endelig en kommentar