ARKIV

27. feb. 2012

Jeg er skam i live endnu

Hold da op - sikke en uge. Den er fløjet afsted, og selvom jeg har kigget ind på bloggen dagligt, så har jeg slet ikke fået skrevet et eneste indlæg. Måske fordi jeg havde lidt behov for at lade mit "året der gik"-indlæg stå lidt for sig selv. Jeg har til gengæld fået rigtig mange tilbagemeldinger på mit indlæg, og det er dejligt! Tak alle I søde mennesker, som er kommet med en kommentar, en hilsen, en idé, en bog eller noget helt syvende.

I denne uge har jeg stiftet bekendtskab med en ny sangerinde Birdy, som jeg er faldet pladask for, og I skal da ikke snydes, så nyd et lille musikklip, mens I læser resten.



Jeg har brugt mit kamera rigtig meget i den forgange uge, så i dag vil jeg spare jer for en masse ord, og istedet lade jer komme med på en lille rejse i billeder fra ugen der gik.

God fornøjelse - og der kommer selvfølgelig lige en lille kommentar til et par stykker af dem :-)

Revner i isen på Søndersø

Gamle filtdutter på stolene

Som samler hård og støv

I gang med værktøjet

Et kryds

Nye smarte filtdutter

Gemmer sig i sin hule

Træt kat

Nyt hyldepapir

Så fint i skabet


Tur til Hald Sø 

Min dejlige mor

Vandet brusede op over isen

Fredag aften på vej hjem på cykel

Blæsende skøn aften ved Søndersø

Der blev jeg gift med manden min

Forårsstemning i Sæby

Der var en måge som sked på mig....det betyder vist lykke

Søndag ved Søndersø

Skyggeleg

I søens blanke vand

Det er lyst længe

2 kommentarer:

  1. Rigtig gode billeder. Jeg synes specielt godt om Skyggeleg.

    SvarSlet
  2. Tak - det var også rigtig sjovt at lege med skyggebilleder, det kan anbefales.

    SvarSlet

Smid endelig en kommentar