ARKIV

25. mar. 2012

SKØN SØNDAG

Min tjekliste for søndagen er som følger - og glæd jer, for den er god

Tidlig op og nyde fuglefløjt - tjek!

Afsted til dejlig næsten-fødselsdagspige på 4 år med stor pakke og lille pakke - tjek!

Glad fødselsdagspige - tjek!

Hyggelig køretur til Silkeborg - tjek!

Lækker brunch på café Ewald med skønne mennesker - tjek!

Spændende tur til Sminge - tjek!

Hyggelig og afslappende picnic ved sø og skov i godt selskab - tjek!

Tur i Netto - tjek!

Salg af brudekjole WOOP WOOP WOOP - tjek!

Afslapning - I FULD GANG

Rigtig god søndag til alle - håber I nyder det dejlige solskin. Håber mandag bliver lige så god, og tirsdag giver mig ro i mave og sind!

Lige vejr til en badetur

Skal jeg komme ind på jeres tæppe nu?

Ham den søde

Skønne Manne

Hey....sommerferie kom an!!! Vi er klar

Ænder er vilde med vinduer!

Mig??? Det var ikke mig, som satte våde poter på jeres tæppe, nej nej :-)

Minder mig om min tur til New Zealand i 2009

Mennesker jeg holder af

Vi flader ud...jow jow jow

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Smid endelig en kommentar