ARKIV

6. apr. 2012

Fejring på forskud

På søndag runder jeg et spids hjørne - jeg bliver nemlig 31 år. Fy føj jeg synes, at det er hårdt at blive 31 år - måske fordi mit liv er en smule kaotisk lige nu, og man burde have styr på sit liv, når man er 31. Men jeg er da heldigvis både godt gift og med ejerbolig, så lidt er der da sket, siden jeg var 21 :-)

I dag er jeg blevet fejret af mine forældre og svigerfamilie. Vi begyndte med en hyggelig påskefrokost på den lokale kro i Dollerup Bakker. Der kunne man sætte tænderne i alt fra tarteletter til laks og fiskefiletter til hjemmelavet kyllingesalat og frisk bagt brød. Det var ALT mellem himmel og jord, og vi fik en frisk sprød hvidvin til. Det var skønt, at vi ikke selv skulle løfte en finger. Vi havde for nogle uger siden købt en sweetdeal derud til, så det var til at betale for menneskepenge.

I eftermiddag har vi været hjemme hos os på hegnet og drikke lidt varm kakao, mens jeg fik pakket alle mine dejlige pakker ud. Ih, hvor er det skønt at holde fødselsdag og blive begavet i den helt store stil.

Fra min dejlige mand

Med det skønneste foer

Nu skal der soves som prinsessen på ærten - tak til svigerforældrene

Fra Ole og Manne....så nu kan vi vaske storvask herhjemme


Desuden har jeg fået den dejligste buket blomster, som jeg kan nyde her fra sofaen. Jeg har slet ikke fået taget nogle billeder i dag, så dem må I tænke jer til. Jeg kan godt mærke at reaktionen på i mandags har meldt sin ankomst - jeg er træt som et helt alderdomshjem. Jeg orker ingenting, og mit humør spiller mig et puds. Der skal ikke meget til, at jeg bliver opgivende og irritabel. Jeg bliver trist uden varsel, og jeg gider igenting. Jeg har mest af alt lyst til at gå i seng, men jeg orker ikke at lette min mås fra sofaen, hhhhmmmpppfff.

Godt den står på besøg af gode venner i morgen - og der venter en miniferie om hjørnet. Trænger til at lade hovedet holde ferie - håber at få gang i læseriet igen, for jeg har slet ikke kunne samle mig om at læse, heller ikke selvom jeg har den skønneste bog liggende. Jeg har nemlig lånt Camilla Läckbergs nye bog "Englemagersken" på biblioteket, og normalt elsker jeg hendes bøger, så det er så træls jeg ikke kan komme i gang. Men det skal ferien bruges til - gasse under dynen med en god bog.

Håber jeres fredag har været munter på trods af navnet "Lang fredag"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Smid endelig en kommentar