ARKIV

2. apr. 2012

Frustration

Jeg har i dag fået afslag på min sygedagpengesag.

Jeg er tom for ord, fuld af frustrationer og uforstående. Jeg har brug dagen på møder, aftaler, papirer og samtaler.

Nu skal der køres en ankesag - orker jeg det?? Næ, men jeg har ikke noget valg.

Jeg har aller mest lyst til at lægge mig ned, tage dynen over hovedet og lukke verden ude, for jeg synes ikke den behandler mig særlig godt. MEN den møg kommune skal ikke have lov til at ødelægge mig, så i morgen (eller måske i overmorgen først) rejser jeg mig igen og kæmper videre. Kryds fingre for at kræfterne holder!

Heldigvis har vi en dejlig familie og nogle gode venner - tak til jer!

Desuden er min mand helt vildt skøn, igen igen igen, for han har købt blomster, laver lækker aftensmad og putter mig på sofaen med dynen og et : JEG ELSKER DIG HELT VILDT HØJT! Så nu tuder jeg igen, men mest fordi jeg er så taknemmelig for at han findes i mit liv. Kim, jeg elsker dig min egen skat!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Smid endelig en kommentar