ARKIV

29. maj 2012

Hov der røg den pinse

Hold da op - der har vist været varmefri på bloggen. I hvert fald har jeg haft mere travlt med at nyde varmen end at skrive herinde.

Det er måske meget godt, for så har jeg jo ikke haft brug for at komme af med det helt store. Ærligtalt har jeg haft en del galde at komme af med, men heldigvis har jeg haft gode folk omkring mig, som har taget i mod den megen muggenhed og galde. Det vidste sig nemlig i tirsdags, at der var lige ved at gå ged i nogle papirer, som skulle indleveres til kommunen, og som den ene mente den anden havde talt om, og den anden mente den ene havde talt om, og som den tredje ikke anede, at den tredje skulle lave. Så holdt den ene ferie, så den tredje ikke kunne skrive færdig, men heldigvis blev den ene og den tredje enige, og den anden kunne få papiret. PUHA - og med det papir har kommunen nu fire uger fra i onsdags til at kigge på sagen. 4 UGER! Jeg troede, at de fire uger var ved at være gået allerede men næ nej, de har fire uger fra de sidste papirer kommer ind, og det omtalte papir var det sidste. Så nu glæder jeg mig bare til slutningen af juni, hvor jeg da nok får et svar. Nu har jeg også kun ventet med klump i maven siden slut april....jeg får da lært tålmodighed. Men 8 måneder fra midt juni giver så desværre midt februar 2013.....så inderst inde ved jeg jo godt, at det har lange lange udsigter, medmindre en eller anden gudinde står mig bi. KRYDS KRYDS KRYDS og bank under bordet!

Men pinsen har været dejlig - den har både indeholdt op- og nedture, men heldigvis mest af det gode.

I dag er jeg fyldt op af god tøsesnak og masser af mad efter en tur i Odder, hvor hele verdenssituationen er vendt og drejet og kommenteret. I morgen står på ro og afslapning - og så skal jeg vist til at kigge nærmere på "særlig sensitive mennesker" - for nu har tre forskellige uafhængigt af hinanden nævnt det, så det er nok noget jeg burde kigge nærmere på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Smid endelig en kommentar