ARKIV

11. jul. 2012

Jeg har det bedst med overblik.....

......så nu har jeg også forsøgt at skabe et vis overblik her på bloggen - altså over de bøger, som jeg har skrevet om undervejs. For overblik over mit hoved og mine tanker, ja det kommer der vist ikke på en enkelt aften.

Men jeg har altså tilføjet nogle nye sider på bloggen, som er opdelt i kategorier. Se her hvor du finder dem - hvis du altså ikke allerede har fundet dem:


Under de forskellige kategorier har jeg skrevet en kort tekst om bogen samt linket til mit blogindlæg om bogen. Jeg håber meget, at det nu bliver nemmere at finde inspiration til gode bøger, som jeg bestemt mener er værd at læse. Indrømmet så padler jeg oftest rundt i de samme genrer, men jeg prøver at åbne mig for nye input, så hvis du har et godt input, så kom endelig med det. Der er masser af plads i kommentarfeltet.





2 kommentarer:

  1. rigtigt god ide, kære Nina. det er jo ren public service!! | like it!

    SvarSlet
  2. Tak! Det var jo meningen at bøger skulle fylde en helt masse her på bloggen, men så tog noget andet bare over i en periode, og nu må bøgerne altså frem igen. Jeg elsker jo bøger!

    SvarSlet

Smid endelig en kommentar