ARKIV

3. sep. 2012

Hep hey....

......jeg var faktisk temmelig sej i dag. Jeg klarede nålene uden tårer og med kun lidt (meget) fugtige håndflader.

Jeg var godt nok ikke spids ved det, da jeg først kom derned. I mit hoved var tankerne om nåle vokset til noget, som gjorde kanon ondt - og som jeg bestemt ikke havde særlig meget lyst til. Det gør ondt ind i mellem, alt andet ville ud fra mit perspektiv, være at lyve, men det var slet ikke så slemt, som jeg havde gjort det til i mit hoved. Jeg er var dælme sej, var jeg, nemlig ja! Og jeg skal på den igen i morgen.

Men inden i morgen skal jeg også igang med noget andet, for jeg har nemlig fået en hjemmeopgave. En opgave som gerne må være pakket ind i frikadellefars, hvilket dog bliver temmelig svært eftersom aftenens frikadeller blev taget op af en pose i fryseren. Total nem aftensmad - ja tak! Men hjemmeopgaven måtte gerne være pakket ind i frikadellefars, fordi jeg skulle lave den lige præcis i det øjeblik den dukkede op i mit hoved, også selvom det var midt i madlavningen.
Hjemmeopgaven skal bruges i morgen, og den handler om mig! Jeg skal nemlig skrive alle mine tumlede tanker ned på papir - alle de ting som giver mig knude i maven, elefant på brystet, uro i kroppen, tårer i øjenkrogen og klemmen i halsen. Pyhaaaaa, det er på en og samme gang en nem og en svær opgave. Nemt fordi det er min egen oplevelse og mening som tæller, og fordi der er masser tumlede tanker, men den er også SÅ svær, fordi der er så meget, og fordi det er så personligt at skulle se sine dæmoner i øjnene. Når først de står der stort på hvidt, så er der ingen undskyld for ikke at rydde dem af vejen.

I kan nok godt fornemme, at bloggen lige nu er en fantastisk overspringshandling. HOV! Så nu må jeg hellere komme i sving - få taget hul på første etape af opgaven, for jeg tror, at den kommer til at foregå i flere etaper, hvis der rigtig skal ryddes ud på 1. etage.

UDSIGTEN FRA MIN ALTAN!
Man siger, at for enden af regnbuen findes lykke,
....man må da sige, at den i hvert fald er inden for rækkevidde....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Smid endelig en kommentar