ARKIV

27. okt. 2012

Kærestedag.....

.....holder vi hjemme hos os i dag.

Vi begyndte weekenden med en mindre forskrækkelse, fordi en dame kørte ind i Manden min og Golfen, da de var på vej hjem fra Billund i går. Heldigvis er det endt med udelukkende en øm ryg og skader på Golfen.

Heldigvis da! For vi har nemlig kærestedag i dag. Vi har ventet den med længsel i lang tid - jeg har i hvert fald - og Manden min også, selvom jeg har måtte huske ham på det en del gange. Det er begrænset hvor meget ud over nyt arbejde hans hoved kan rumme, så han skal lige have lidt hjælp til at huske andre vigtige ting. Endnu er det heldigvis bare noget vi griner af, og som jeg driller ham med.

Kærestedagen indeholder hygge, bøger, lækker mad, lur på sofaen og teater i aften.

Jeg har nemlig fået den her bog, som jeg allerede er i gang med. Jeg har holdt en længere læsepause, som I nok har opdaget. Men jeg er i gang igen, og jeg elsker jo John Flanagans bøger, så der er klart god underholdning til weekenden. Hvis I klikker på billedet, kommer I til forlagets hjemmeside, hvor I kan læse mere. Så skal jeg nok anmelde, når jeg er færdig.


I aften står den på denne her i Silkeborg. Jeg glæder mig! Elsker musicals - og lige præcis den her holder jeg meget af. Det var nemlig den første musical, som jeg selv har været med til at opføre, dengang i 90'erne, da jeg var en ung og lækker gymnasietøs.





Så hej hej med jer - nu vil jeg vække Manden min på sofaen, så vi kan komme videre i programmet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Smid endelig en kommentar