ARKIV

11. maj 2012

Fredage er altså et hit

Jeg er ret vildt med fredage, og særlig vild er jeg med fredage, hvor der sker alt mulig godt.

Det gør der idag, og vi er allerede godt nede på tjeklisten.

  • 60 minutters træning med sved på panden - tjek
  • Tur på Revas med diverse ting til udsmidning  - tjek
  • Indkøb til gæster og weekend - tjek
  • Gaver til rejsegilde - tjek
  • Lavet hjemmelavet nutella - tjek (glæder mig sådan til at smage det)
  • Gave til pigefødselsdag i aften - tjek (for det har andre hjulpet med og ordnet)
  • Ultra kort hvile på sofaen - tjek
  • Opdatere blog - tjek
  • Træt - tjek
Lige om lidt smutter vi til rejsegilde hos dejlige venner. Egentlig er jeg ikke helt tilfreds med deres valg, for inden de begyndte at bygge boede de lige skrå under os, og det var SÅ hyggeligt, så selvom de kun er flyttet 10 min, så savner jeg dem nu meget i hverdagen. Den der spontane grillaften, sodavand ved bænkene, lørdagshygge, gåture og andet, det mangler både manden og jeg. Men vi glæder os nu alligevel på deres vegne, og vi er vist også lidt misundelige.....for det bliver så fedt ude ved dem. Nu skal vi rigtig hygge med pølser og vand - det bliver dejligt.

I aften står den på fødselsdag hos skøn, lækker og fantastisk veninde. Jeg glæder mig så meget til at forkæle hende og lade mig forkæle. Jeg ved, at vi skal have det lækreste mad, og så skal der tøsesnakkes og hygges. 

Se det er da en dejlig fredag. God fredag til jer andre. Gid den må blive lige så dejlig som min.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Smid endelig en kommentar