ARKIV

9. maj 2012

Snork snork snork

Bip bip bip bip bip bip bip vækkeuret ringede klokken midt nat i morges, da jeg efter lang tids insisterende ringen fra telefonen stod  på kl 5.30. 5.30!!! Det er jo nærmest umenneskeligt at skulle vågne så tidligt.

Men vi havde lovet mine bedsteforældre på Fyn lidt teknisk assistance til deres skift fra Telenor til TDC, og eftersom teknikeren kunne komme mellem 7.30 og 16.00, så måtte vi jo afsted i ordentlig tid. Men jeg må indrømme, at jeg kun er helt levende menneske så tidligt om morgen. Jeg er nemlig ikke morgen menneske - fedt tænker I så, så er jeg nok aften/nat menneske.....NOPE snydt, jeg er nemlig heller ikke aften menneske....jeg topper bedst mellem kl. 10-14 :-)

Elsker at sove til efter kl.8 og gå i seng kl. 22 - jeg elsker i det hele taget min seng. Jeg er ret vild med at putte mig under dynen og lukke øjnene og bare nyde freden...aaarrhhhhhhhh skønt.

Men vi har altså haft en dejlig dag på Fyn - for selvom vi skulle sætte min gamle Mormor ind i en masse teknik - som hun for øvrigt er herresej til - så var der masser af tid til snak og hygge. Og Mormor kan nu både skifte mellem DVD'en og TDC-boksen, leje film, optage på harddisk, styre netbank og klare TV-guide. Det er dælme da sej, når man nærmer sig midt 80'erne, og først lige for få år siden rigtig blev en haj til computer og teknik. Hun mente nu godt nok også, at hendes hoved havde dobbelt størrelse, da vi gik, men vi har også fyldt temmelig meget ny viden derind.

Da jeg snakkede med hende her til aften var de begge lidt trætte, men helt ærligt så er de også begge i 80'erne, og vi har rumsteret rundt hos dem hele dagen. Vi andre er midt i 30'erne, og vi er HELT kvæstede, fordi vi har været så tidligt oppe.

Så godnat Mormor og alle I andre derude, nu er klokken 22, og jeg vil indsnuse min dyne :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Smid endelig en kommentar