ARKIV

14. maj 2012

Kærlighed/Had

Kender I det med at have et had/kærlighedsforhold til noget?

Sådan har jeg det med spinning! Jeg er lige kommet hjem fra en van(d)vittig hård spinningstime, og jeg både elsker og hader det.

Jeg elsker det, når jeg sidder hjemme foran computeren og booker mig ind på alverdens hold i løbet af ugen, og jeg hader det, når jeg så småt skal ud af døren.

Jeg elsker det, når jeg er kommet ud i bilen og er på vej, og jeg hader det, når jeg kommer ind i omklædningen og skifter til bukserne med kæmpe ble i.

Jeg elsker det, når jeg klikker skoene på cyklen, placerer drikkedunken i holderen og sætter mig tungt i sadlen, og jeg hader det (lidt), når jeg skal have gang i pedalerne og de tunge ben.

Jeg elsker det, når musikken spiller og sveden begynder at pible frem på panden, og jeg hader det, indtil jeg rigtig kommer i gang med rytmen, belastningen og flowet.

Jeg elsker det, når det begynder at glide, og jeg hader det, når jeg halvvejs rammer muren.

Jeg elsker det, når jeg begynder at dryp svede fra alle steder på kroppen selv fra underarmene og fingrene, og jeg hader det, når jeg ikke kan trække vejret og får sidestik.

Jeg elsker det, når jeg kan se en mindre sø under cyklen, og jeg hader det, når jeg 2 min før mål er nødt til at fjerne lidt af belastningen, fordi jeg er HELT færdig.

Jeg elsker det, når jeg klikker skoene ud af beslagene og strækker ud, og jeg elsker det, når jeg bagefter rammer sofaen med god samvittighed, trætte ben og drænet for energi.

Jeg gør det gerne igen - bare ikke lige i aften.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Smid endelig en kommentar