ARKIV

25. sep. 2012

At tage et valg......

.......kan være svært. Også selvom beslutningen ligger lige til højre benet. Måske er det fordi, at jeg er venstrebenet, at det kan være så svært at tage den pokkers beslutning.

Som jeg også skrev om forleden dag, så har jeg været til TFT i dag i forbindelse med min akupunkturbehandling. Jeg har sammen med Simone taget hul på en kæmpe problemstilling for mig, og den fylder faktisk så meget for mig, at jeg gerne vil have lov at have den i fred med Simone og Manden min.
Jeg er fuldstændig smadret i krop og hoved efter i dag, og jeg skal kæmpe lidt for at bevare roen og overskuddet. Men det bliver godt bagefter, det er jeg sikker på, og det bliver også godt undervejs! Jeg er i hvert fald indstillet på, at det skal blive en succes! Men hurra for tid, Simone og Manden min.

I dag er jeg også blevet opmærksom på, at jeg måske mangler nogle af dem her


og at det måske kan være en del af nøglen til min succes! Men det kommer I til at høre meget mere om, nu skal jeg først lige selv blive klog på det, så skal jeg nok dele meget mere med jer.

Jeg orker ikke at skrive meget mere i dag, så istedet vil jeg dele lidt billeder med jer fra min søndag, som stod i omflytningens tegn. Vores tidligere soveværelse, nu kontor/læserum, ligger lige op ad stue, badeværelse og gang, og det er også der, hvor vi har vores tøjskab. Vi er derfor blevet enige om, at hvis jeg skal kunne sove bare lidt længere end Manden min, når han skal til at op kl. meget tidligt, så var vi nødt til at flytte soveværelse længst mulig væk fra badeværelse og gang. Det er gjort nu, og det er bare blevet så lækkert! Først lidt kaos men så lækkerhed. Se selv her

Først så stuen sådan ud

Køkkenet var også fyldt med kaos

Så begyndte tingene at flytte rum


Vores "nye" kontor

Vores hyggelige læsehjørne 

Plads både TV og vasketøj i soveværelset

Nu med fin hylde og nye natlamper

Nogen sover i hvert fald dejligt på sengen i tasken


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Smid endelig en kommentar