ARKIV

1. maj 2012

Hævnen kan være grusom

Som jeg skrev i lørdags handler det rigtig meget om balancegang for tiden. Jeg er klar over, at jeg lige i de her dage befinder mig på den skæve side af balancebommen. Jeg er nemlig helt ustyrlig træt. Kan faktisk næsten ikke hænge sammen, men så snart jeg lægger mig ned for at sove, så er jeg spilvågen og kan slet ikke sove.

Jeg synes ellers, at de grundlæggende ting er i orden. Jeg træner, spiser forholdvis sundt, sover 7-9 timer om natten, får frisk luft, ordner småting og arbejder med mit hoved. Men alligevel er jeg bare træt.

Så nu undrer jeg mig. Hvorfor er jeg så træt? Er det hævnen for, at jeg faktisk ikke synes, at jeg havde den store reaktion på min sygedagpengesag og mandens fyring? Er det reaktionen som kommer nu? Jeg har nemlig været fuld af, måske ikke energi, men vilje til at få en lavet en masse ting den sidste måned. Der er ryddet op, gjort rent, hygget med veninder, vasket altan, læst bøger og gået til møder.....og nu.......nu er jeg bare træt. Det duer bare ikke rigtig, når der faktisk er 117 ting, som jeg gerne vil og skal.

I eftermiddag skal jeg heldigvis til kranio-sakral-terapi hos verdens bedste Mette. Du må ikke helt spørge mig, hvad det er det gør for mig, men jeg har det bare bedre, når jeg kommer hjem derfra. Hun arbejder med min kranieskal, min mund, mine øre, mit bækken og mine fødder - det føles ind i mellem som om mit hoved svulmer op og sprænges, men jeg går derfra med en ro og et større overskud - og det varer faktisk i flere uger bagefter. Om tro flytter bjerge eller der er mere mellem himmel og jord (baner i kroppen og lign.). Det skal jeg ikke kunne sige, men for mig virker det, og det er det vigtigste.

Så nu glæder jeg mig bare til at komme afsted, så Mette kan rette lidt op på min balancebom!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Smid endelig en kommentar